top of page
Parking Tuk-Tuk par Sanam Luang
  • Is the choice of an oil in the "menu of oils" for my massage free?
    Yes, you just have to make your choice and let us know before your appointment or when booking an oil massage, your choice is included in the price of the massage. (while stocks last on the day of your visit)
  • Est-il possible d'avoir un massage érotique?
    Non, aucune possibilité de massages érotiques ou toutes autres prestations de ce genre ne sont réalisé dans notre institut de massages Thaï! Les massages réalisés chez Thai House massage, sont des massages traditionnel réalisé par un personnel qualifié et diplômée et nous mettons un point d'honneur sur l'authenticité des massages Thaïlandais et leur qualité.
  • Are you open from 8:30 am?
    Our wellness center is not open, but you can easily book a service (online recommended). We will therefore welcome you, only by appointment from 8:30 a.m. to 10 a.m. from Monday to Friday and from 10 a.m. to 11 a.m. on Sunday.
  • Are you open on Sundays ?
    Yes, we are open on Sundays from 11:30 a.m. to 7:30 p.m.
  • Is it possible to choose the masseuses for my massage?
    You can do it without problems when booking, it's easier to do it online. In this way, you can also choose the time, duration, type of massage and the person who will perform it.
  • Where are you?
    Our Thai massage institute is located in the Varembé district, between Servette and Nations, in the canton of Geneva. To the address: Thai House Massage 18 Vermont Street 1202 Geneva
  • Can I choose the duration of my tanning session?
    The solarium is not in (self-service) mode, but managed by the staff on site who will advise you on the duration of your sessions and on various precautions to follow, in order to be able to tan safely. We keep a schedule of your tanning sessions up to date and let you know when it's time to take a break. The ideal is to make an appointment online and simply respect the order of the tanning sessions.
  • Est-ce que les massages sont remboursés par l'assurance?
    Nous ne sommes pas en mesure de répondre clairement à cette question, tout dépend de votre assurance et des complémentaires. Certains de nos clients se font rembourser une partie de la facture et d'autre non. Nous ne sommes pas agrée ASCA et c'est bien souvent un critère imposé par certaines assurances pour le remboursement. Nous vous conseillons donc de vous renseigner au près de votre assurance, avant de prendre rendez-vous.
bottom of page